Bestellen

Hoe word ik klant bij Verzendverpakkingenshop?

Klant worden is heel eenvoudig. Je kunt voordat je gaat bestellen een Account aanmaken. Dit kun je ook doen nadat je klaar bent met winkelen en je bestelling gaat afronden. Bij een volgende bestelling log je eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?

Klik rechtsboven op Mijn Account. Druk vervolgens op de knop "wachtwoord vergeten". Je ontvangt per mail een nieuw wachtwoord.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gelukt?

Je bestelling wordt automatisch geregistreerd. Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Wanneer je een orderbevestiging hebt ontvangen is de betaling en bestelling gelukt.

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Om je klantgegevens te wijzigen log je in op Verzendverpakkingenshop. Je kunt nu via de opties in Mijn account eenvoudig je gegevens aanpassen en opslaan.

Particulieren

Particulieren kunnen ook bestellen bij Verzendverpakkingenshop. Je kunt met iDEAL je bestelling betalen. Vul op de plaats waar bedrijven hun bedrijfsnaam invullen je voor- en achternaam nogmaals in.

 


Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Verzendverpakkingenshop kun je betalen met iDEAL. Je betaalt het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Verzendverpakkingenshop ontvangt van je bank bericht dat de bestelling is betaald. Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen, dan storten wij je tegoed na ontvangst van retour binnen 14 werkdagen aan je terug.

Is op rekening kopen ook mogelijk bij Verzendverpakkingenshop?

Wij bieden onze klanten graag de mogelijkheid om op rekening te kopen. Hiervoor dien je  in het bezit te zijn van een geldig inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel.

Wij controleren je bedrijfsgegevens in combinatie met je Kamer van Koophandelnummer en activeren je account. Je kunt per Kamer van Koophandel nummer 1 klantnummer aanmaken. Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons digitaal je factuur. Je hebt 21 dagen de tijd om de factuur te voldoen.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt van ons per mail de factuur van je bestelling.

 


Bezorgen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling wordt bezorgd door onze vervoerder PostNL. Zodra wij je bestelling hebben aangeboden bij PostNL, ontvang je een e-mail zodat je je bestelling via Track & Trace kunt volgen.

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op maandag tot en met donderdag vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd.

Bestellingen die op vrijdag vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden de volgende maandag geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij leveren elke bestelling vanaf €100,- (exclusief btw) zonder verzendkosten.

Voor bestellingen onder de €100,- (exclusief btw) zijn onze verzendkosten  €8,- (exclusief btw). 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Omdat wij onze zendingen direct via een geautomatiseerd proces aanmelden bij onze vervoerder is het niet mogelijk om bestellingen op te halen. 

 


Retouren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Ruil of retourneer je artikelen eenvoudig door dit binnen 8 werkdagen aan ons te melden. Het is belangrijk dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Om je retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je om contact met ons op te nemen via e-mail: verzendverpakkingenshop@bunzl.nlof via telefoonnummer: 026 - 3 845 845. Wij maken dan direct een afspraak met je wanneer het artikel opgehaald wordt.

Verrekening van het artikel

Na ontvangst van je retourzending ontvang je een creditnota via e-mail en wordt het aankoopbedrag op je rekening terug gestort.